Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Dax att öppna.....

Av anna - 14 december 2013 09:17

...........mitt julswapp-paket!!


Det anlände i torsdags, men för att inte lockas att öppna så hämtade jag inte ut det förrän på Lucia!

(ja, jag litar liksom inte riktigt på mig själv!)


Det var ett rejält, härligt paket jag hämtade ut :


 


Öppnade med spänning!


 


Fint kort från min hemlige tomte!


 


WOW!!!


Julkulor, och det fina med dem är att jag precis klätt granen - med endast blå och silverkulor!

Hur perfekt är det inte att få hänga upp dessa nya, helt perfekt!


Jag är lite osäker om en av kulorna är av äldre modell, känns så där härligt "äldre spröd".

Vilket fall som : jag blev glad!


Inte nog med det, ett ljus (från en av mina favoriter; Klockargården) med doft av Julängel.

Så nu vet jag att julänglar doftar friskt och fräscht :-)


TACK TILL MIN TOMTE!!


  


Sjjäv får jag gå ut med en ursäkt.......

av bara farten skrev jag AVSÄNDARE på mitt paket jag sände iväg.

Det skulle jag ju inte göra!!

Nåja, det ser ut som mottagaren blev glad, även över färgvalet ;-)

(visar senare för er nyfikna)

 
 
På Selmas gata

På Selmas gata

14 december 2013 10:20

Vilket fint paket! Kul att se vad alla fått:) Jag är också så nöjd med mitt! Jag tror att jag ska vara lite tydligare om jag ordnar det igen och säga att man inte ska skriva avsändare, där var jag nog lite för oklar:) Önskar dig en fin lördag, kram/tanja

http://frokengredelin.wordpress.com

 
Choices by Annie

Choices by Annie

19 december 2013 09:52

Så roligt att du blev glad med din julklapp. Det var inte lätt ska jag säga;) Jag är verkligen dålig på att köpa julklappar men här hjälpte det ju med svaren på frågorna. Julkulorna är inköpta på en gammal loppis, och de riktigt ljusa kulorna tror jag är riktigt gamla. Jag var så rädd att de inte skulle hålla i frakten men känns skönt att veta att de gjorde så.

Önskar dig en riktigt god jul
Kram
Annie

http://www.choicesbyannie.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 11 september 2015 18:54


Alltså! Jag är en fis, en försiktig räka som spanar runt innan jag kliver iväg. Oftast.   Men ibland tappar jag det och med solsken i blick störtar ut på äventyr. Mycket märkligt. Några exempel? Oki.   Nu i somras var jag och den li...

Av anna - 8 september 2015 19:11


Jag missade helt den där Twilight-hysterin. Tyckte varken böckerna eller filmerna lockade. Såg dock filmerna - även om jag slumrade lite då och då.   Så nu i sommar har den där tonåringen blivit totalt förhäxad av dessa böcker och filmer. J...

Av anna - 3 september 2015 15:14

Det var den sommaren. Visserligen blommar vallmon ännu och jag kan gå barfota. Men sommarljuden är borta.   Småfåglarnas tjatter har tystnat, nu är det kråkkrax och måsskrik. Det är inte lika mysigt! Absolut inget fel på dem, men sommarkä...

Av anna - 30 augusti 2015 21:11

Söndag. Helga vilodagen, eller nåt. Så jag arbetade. Är jag prästens lilla piga - så är jag det full ut.       Klockan elva i förmiddags skulle det levereras mat till arbetsplatsen, klockan tickade och inte en käft dök upp. Mycket t...

Av anna - 29 augusti 2015 15:12


Lördags-feeeling! Solen skiner och vinden blåser. Perfekt för tvätthäng - så det blev det. F-n vad jag är hurtig!   Bör dammsuga, men vad jag bör göra och vad jag gör är inte alltid detsamma. Tyvärr, verkligen! Jag är en latmask, mycket...

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards