Alla inlägg under februari 2014

Av anna - 24 februari 2014 20:26

Titta vad jag hittade i brevlådan!


 


Bli buzzador och få testa, helt utan kostnad, massor med trevligheter!

Klicka här! <--------


Schoko-Bons är ett Kinder-choklad, passar både stora och små.

Mjölkchoklad och krämig mjölkfyllning med smak av hasselnöt.

Själv blev jag riktigt förtjust!


Gillar att varje bit är inslaget i papper, slipper andras kladdiga fingrar på just min bit...

....även om det är onödigt ur miljösynpunkt.....

Hemma hos oss blev de uppskattade, förutom av den laktosintolerante som fick titta på när vi krängde.

(nääää, han fick ett laktosfritt choklad såklart)


Testa, vet jag.

ca 19,90 i butikerna för 125 g.


/ anna




Av anna - 24 februari 2014 16:30

En av mina favoritserier, jag vet - märkligt att sitta och titta på  s m u t s !!

Men......det är ju så förfärligt intressant och skrämmande att se!


Den fråga jag oftast ställer mig själv, angående programmet, får verkligen vem som helst ha  b a r n ?!

Bör finnas någon som kontrollerar så de inte växer upp bland allehanda sorters bakterier,

den ene värre än den andra. Det är ruskiga saker som hittas hemmen.





Vad ska man säga?!


  


/ anna

Av anna - 22 februari 2014 21:16

Ni skola ej misströsta.

En månad har gått fort.

I´m baaaaack!


Era dagar kommer nu att åter fyllas med skämtsamma inlägg, väderspänningsuppdatering och

sura/kritiska ord mot både den ene och den andra.


Min skrivkramp och tillfälligt små-djupa tankar och funderingar får nu ta och placera sig sist i kön,

ge sin plats för vårblommor, rosaluddiga idéer samt allmänt gnällande.


En av mina slutsatser under den gångna månaden är att :


Jag bara älskar Veronica Maggio´s texter.

Det är, liksom, mina ord, fast bättre - typ.


  


/ anna

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Skapa flashcards