Alla inlägg under oktober 2013

Av anna - 6 oktober 2013 20:10

Ibland händer det!


Jag vann ett presentkort på 500 spänn

hos NillashandelsbodElina Volanens blogg <----- klicka dig dit.


Det blev 3 stycken krokar, en var till ungarnas handdukar.


:  


Det blev dessa till hallen.


   



Och bara för den är så söt!


 


  







Av anna - 6 oktober 2013 19:32

Det är bara att erkänna, den lilla väder-tanten är tillbaaaaaka!


Och här kommer tantens (jag, alltså) väder-åsikter.

Vilken dag! Solen fullkomligt brakade ned och vinden var riktigt varm, även om jag inte uppehöll mig i lä.

Fantastiskt! Nå!? Då hade jag ju rätt i att; ännu är det sommar!

Visst bör vi skynda, för snart är den underbara sommaren slut..........men än finns det tid.

Och den tiden är guld värd.


På fälten blommar vallmon och över dem flyger sädespärlan.

*tar djupt andetag och njuter*


Den här helgen fick vi en unge för lite, Meggie stack till Svarte - för sleepover hos Bästa M.


 


När vi släppt av Cedric på kalas inne i byn körde vi till stranden, valpen + Samuel behövde rastas.


   

 

 


Märkligt och trist var att det låg massor med uppsköljda maneter på stranden?!


   


  

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards