Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Idag är det toppen.....

Av anna - 31 augusti 2013 18:38

.......rena feber-toppen alltså.

Grattis till mig, sovit precis hela dagen, för en stund sedan pillat i mig en värktablett och nu är det lite bättre.

Skitungrna dök upp igår - grattis till dem med......en sur, ledsen, febrig kärring är sådär kul att mötas av.

Dock hade jag hunnit städa hela huset igår, det blänkte från golv till tak. Det var en svettig utmaning, och säkert totalt onödig. Egentligen - hade de sett dammtussar och annat crap?! Nääää, men jag hade!!

Äntligen är inte Soldaten sur (?) på mig längre och helt självmant tagit på sig att laga mat till oss alla, jag tackar och niger, faller baklänges ned i soffan med datorn på magen. Nu är det fredagsmyyyyys (skitsamma det är lördag)


TORSDAGSFÄRDEN


Rena skolutflykten hamnade jag på i torsdags, det var bara reflexvästar och gå i led som saknades.

Hela arbetsplatsen (minus en) for iväg med buss kl 08.20

Som sagt rena skolutflykten.

Nice!


Jag som aldrig åker på bort eller gör några längre utflykter var lätt uppspeedad.

Som tur var hamnade jag bredvid en dam i 60+ åldern som smittades lätt av min utflyktsglädje.

Det visade vi genom att på ett ytterst fånigt och omoget sätt titta in i alla lastbilar vi for om, för att sedan avge våra betyg och omdömen om chaufförerna.....tyvärr (?!) var det fler som drogs in i dumheterna.

Vi är inte ute så ofta.


Första stoppet; Heagården. <--- klicka dig gärna dit.


       


museum hade de också


       


sedan strutsfarm


       

 - vilka fötter!! -


 

- mindre än 24 timmar gammal!! -


Sista etappen, fika på värsta Dallas-stället....vräkiga möbler, kolonner och jag vet inte allt.

Med en utsikt to die for.


          

....bilen var inte dålig den heller!

Fler bilder här <----


  







 
 
Emm

Emm

1 september 2013 09:39

Välkommen till febertopparnas värld. Jag har också haft feber hela veckan :( Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 11 september 2015 18:54


Alltså! Jag är en fis, en försiktig räka som spanar runt innan jag kliver iväg. Oftast.   Men ibland tappar jag det och med solsken i blick störtar ut på äventyr. Mycket märkligt. Några exempel? Oki.   Nu i somras var jag och den li...

Av anna - 8 september 2015 19:11


Jag missade helt den där Twilight-hysterin. Tyckte varken böckerna eller filmerna lockade. Såg dock filmerna - även om jag slumrade lite då och då.   Så nu i sommar har den där tonåringen blivit totalt förhäxad av dessa böcker och filmer. J...

Av anna - 3 september 2015 15:14

Det var den sommaren. Visserligen blommar vallmon ännu och jag kan gå barfota. Men sommarljuden är borta.   Småfåglarnas tjatter har tystnat, nu är det kråkkrax och måsskrik. Det är inte lika mysigt! Absolut inget fel på dem, men sommarkä...

Av anna - 30 augusti 2015 21:11

Söndag. Helga vilodagen, eller nåt. Så jag arbetade. Är jag prästens lilla piga - så är jag det full ut.       Klockan elva i förmiddags skulle det levereras mat till arbetsplatsen, klockan tickade och inte en käft dök upp. Mycket t...

Av anna - 29 augusti 2015 15:12


Lördags-feeeling! Solen skiner och vinden blåser. Perfekt för tvätthäng - så det blev det. F-n vad jag är hurtig!   Bör dammsuga, men vad jag bör göra och vad jag gör är inte alltid detsamma. Tyvärr, verkligen! Jag är en latmask, mycket...

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards