Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Lite om mycket.

Av anna - 7 februari 2013 14:14

Den dagliga dosen av mitt meteorolog-vansinne :

Det snöar - pytte, pytte flingor - inget slask.


Fortsättning följer under morgondagen....

.....kan vi ju anta.


  

---------------------------------------------------------------------------------


Vilket skit-jobb!!


Jag är ledsen - menar absolut inget ont mot de anställda,

jag snarare vill lyfta på hatten och räcka över en blomma till dessa personer -

Såg "tunnelbanan" på tv igår - fy sjutton vilket slitgöra för vakterna!!

.....hoppas de får bra betalt för eländet de får ta hand om.

(jaja, givetvis är där solskenshistorier också, men skit i dem nu)


-------------------------------------------------------------------------------------


Åhhhh neeej!


Säsonguppehåll för "hart of Dixie", gillas inte!

Huuuur ska det gååå??

Nu när George äntligen bestämt sig.....och Zoe gått vidare (?)

Och hur kommer fröken Lemon ta det inställda bröllopet?

Jag behöver mitt veckobesök i Bluebell!


--------------------------------------------------------------------------------------


Hos miss Vivi har jag fått idén att göra en egen "innan det är försent-lista"

Det är inte så lätt som det kan tyckas (för mig åtminstone)

När jag går genom gamla drömmar så poppar det ofta upp en inre röst som påpekar det

olämpliga/det besvärliga med just den saken....

Attan oxå!


---------------------------------------------------------------------------------------

 

Att vissa saker ska vara så svåra att ta tag i!!

Som att putsa hallspegeln, hur svårt kan det vara egentligen?

Uppenbart vansinnigt svårt.

Här har jag gått och små-retat mig på den dammiga spegeln i evighet - typ,

men inte har jag tagit till flaskan för det inte.

(putsmedels-flaskan alltså)

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Att folk orkar?!

Läst en "massa" om Pernilla Wahlgren och Laila Bagge Wahlgrens nya portal.

Enligt tidningens stjärnreporter (?) var alla läsare missnöjda och besvikna och jag vet inte allt.

Jisses då! Det har väl ingen som helst betydelse på vilken portal favorit-bloggen ligger?

Eller, har jag fel? Givetvis hade det varit "sådär" trevligt om det varit en portal som uppmuntrade

till våld, droger och annat obehagligt.

Vad jag sett inne på ModernMom (som den heter) är det bara ett gäng godsaker!

- Heja familjen Wahlgren -

 

  

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Sagt det förut, värt att nämnas igen.

ÄR de här gubbarna verkligen Politiskt Korrekta?

 

      

 

En smula "Pippi-Långstrump-hottentotter"

Jaja, vad är en bal på slottet......

----------------------------------------------------------------------------------

 

  







 
 
Vivi

Vivi

7 februari 2013 19:35

Vilker roligt inlägg :) Håller med dig om Bluebell, snart börjar greys som tur är :)
Men en sådan lista ska inte censureras, man ska göra lite smågalna "omogna" saker ibland, det är när vi tänjeer på gränserna som vi ofta skapar minnen för livet, eller hur ;)
Kram

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 11 september 2015 18:54


Alltså! Jag är en fis, en försiktig räka som spanar runt innan jag kliver iväg. Oftast.   Men ibland tappar jag det och med solsken i blick störtar ut på äventyr. Mycket märkligt. Några exempel? Oki.   Nu i somras var jag och den li...

Av anna - 8 september 2015 19:11


Jag missade helt den där Twilight-hysterin. Tyckte varken böckerna eller filmerna lockade. Såg dock filmerna - även om jag slumrade lite då och då.   Så nu i sommar har den där tonåringen blivit totalt förhäxad av dessa böcker och filmer. J...

Av anna - 3 september 2015 15:14

Det var den sommaren. Visserligen blommar vallmon ännu och jag kan gå barfota. Men sommarljuden är borta.   Småfåglarnas tjatter har tystnat, nu är det kråkkrax och måsskrik. Det är inte lika mysigt! Absolut inget fel på dem, men sommarkä...

Av anna - 30 augusti 2015 21:11

Söndag. Helga vilodagen, eller nåt. Så jag arbetade. Är jag prästens lilla piga - så är jag det full ut.       Klockan elva i förmiddags skulle det levereras mat till arbetsplatsen, klockan tickade och inte en käft dök upp. Mycket t...

Av anna - 29 augusti 2015 15:12


Lördags-feeeling! Solen skiner och vinden blåser. Perfekt för tvätthäng - så det blev det. F-n vad jag är hurtig!   Bör dammsuga, men vad jag bör göra och vad jag gör är inte alltid detsamma. Tyvärr, verkligen! Jag är en latmask, mycket...

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards