Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Veto?!

Av anna - 19 april 2012 17:54

Där ser man!


Soldaten lade in ett veto.....ett kraftigt sådant.

Det finns inte chans i hel**te att jag får döpa mina höns efter BB-gänget....


Ja, ja - då får jag väl hitta på ett annat skojigt tema! Idéer mottages tacksamt.

Även om Klara Kluck och Harriet Höna är fina namn - är dom inte  r o l i g a !

Ska jag fortsätta med bil/motor temat som The Sis startade?

Hasse Hybrid, Disa Däck, Bodil Broms och Molly Motor?


Vi får se.


Dagens bild och framsteg


 


Upptäckte en roligt sak idag, klickade runt bland fina kläder och hittade den här dyra lilla saken:


  Från fina Odd Molly


Och i min garderob finner jag den här lilla trasan:             



Ganska lika, eller? Har för mig att min Moder köpte den på Malmströms Camilla.


  




 
 
JoHaNNa

JoHaNNa

19 april 2012 23:41

vilket fint hus de blir :) döp dom efter disney figurer vet ja ;)

ahh visst är dom fina ? :D skulle göra allt för att få ett sånt nu helt gratis ;) haha! nja, jag tycker om att städa så jag skulle nog klara mej utan en städhjälp men vid storstädningen kanske det skulle vara en bra hjälp ;)

http://johannaspratstund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 11 september 2015 18:54


Alltså! Jag är en fis, en försiktig räka som spanar runt innan jag kliver iväg. Oftast.   Men ibland tappar jag det och med solsken i blick störtar ut på äventyr. Mycket märkligt. Några exempel? Oki.   Nu i somras var jag och den li...

Av anna - 8 september 2015 19:11


Jag missade helt den där Twilight-hysterin. Tyckte varken böckerna eller filmerna lockade. Såg dock filmerna - även om jag slumrade lite då och då.   Så nu i sommar har den där tonåringen blivit totalt förhäxad av dessa böcker och filmer. J...

Av anna - 3 september 2015 15:14

Det var den sommaren. Visserligen blommar vallmon ännu och jag kan gå barfota. Men sommarljuden är borta.   Småfåglarnas tjatter har tystnat, nu är det kråkkrax och måsskrik. Det är inte lika mysigt! Absolut inget fel på dem, men sommarkä...

Av anna - 30 augusti 2015 21:11

Söndag. Helga vilodagen, eller nåt. Så jag arbetade. Är jag prästens lilla piga - så är jag det full ut.       Klockan elva i förmiddags skulle det levereras mat till arbetsplatsen, klockan tickade och inte en käft dök upp. Mycket t...

Av anna - 29 augusti 2015 15:12


Lördags-feeeling! Solen skiner och vinden blåser. Perfekt för tvätthäng - så det blev det. F-n vad jag är hurtig!   Bör dammsuga, men vad jag bör göra och vad jag gör är inte alltid detsamma. Tyvärr, verkligen! Jag är en latmask, mycket...

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards