Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

På jakt!

Av anna - 17 mars 2012 11:50

Vad gör jag för fel?!

Jäkla google!


Halva förmiddagen har gått åt att leta efter bild på Bikinin som jag vill ha.

Inte ens på butikens hemsida finns den?! Joooo, likadan men i fel färger.


 


      =  denna men i S v e r i g e s flagga! Hur söt som helst!


Begriper inte varför jag inte kan hitta BILD på den.

Jag är absolut säker på att det var på Cubus, Burlöv jag tittade på den. Höll den i min hand!

Har jag drömt det...börjar tvivla på mig själv. Märkligt.


Titta här på Cubus hemsida <-----klicka



Gårdagens tågresor har börjat blekna, hade hoppats på fint vårväder idag, men det blev grå-färgad himmel den här lördagen. Blir pyssel inomhus istället, har en tanke att jag ska rensa ur och planera bättre i gamla förrådet.

Just nu är allt huller om buller där inne. Ingen ordning alls.


Det som hejdar mig en smula är risken för att träffa på spindlar.....sådana kryp har en tendens att hålla till i skrymslen som det inte rotas för mycket i. Hoppar det fram ett stort ludet monster och morrar - tar jag till flykten.

Gummistövlar och handskar? Undrar om det räcker som skyddsklädsel.


Återkommer med besked senare, om jag inte ligger i chock på golvet....eller springer skrikande omkring i trädgården, med en stor spindel efter mig....


  

 
 
Tant Ulrika

Tant Ulrika

17 mars 2012 20:46

GRATTIS, du har vunnit en tävling i min blogg, ett presentkort värt 400kr att shoppa lös för hos SoftHoney! Skickar dig ett mail inom kort =)

http://uj76.blogspot.com

anna

18 mars 2012 13:33

Åh!!
Hurra vad jag blev glad!! :-)

/Anna

 
Ingen bild

The Sis

18 mars 2012 17:53

Det va hos Cubus. Jag va med, jag såg det, kan vittna :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 11 september 2015 18:54


Alltså! Jag är en fis, en försiktig räka som spanar runt innan jag kliver iväg. Oftast.   Men ibland tappar jag det och med solsken i blick störtar ut på äventyr. Mycket märkligt. Några exempel? Oki.   Nu i somras var jag och den li...

Av anna - 8 september 2015 19:11


Jag missade helt den där Twilight-hysterin. Tyckte varken böckerna eller filmerna lockade. Såg dock filmerna - även om jag slumrade lite då och då.   Så nu i sommar har den där tonåringen blivit totalt förhäxad av dessa böcker och filmer. J...

Av anna - 3 september 2015 15:14

Det var den sommaren. Visserligen blommar vallmon ännu och jag kan gå barfota. Men sommarljuden är borta.   Småfåglarnas tjatter har tystnat, nu är det kråkkrax och måsskrik. Det är inte lika mysigt! Absolut inget fel på dem, men sommarkä...

Av anna - 30 augusti 2015 21:11

Söndag. Helga vilodagen, eller nåt. Så jag arbetade. Är jag prästens lilla piga - så är jag det full ut.       Klockan elva i förmiddags skulle det levereras mat till arbetsplatsen, klockan tickade och inte en käft dök upp. Mycket t...

Av anna - 29 augusti 2015 15:12


Lördags-feeeling! Solen skiner och vinden blåser. Perfekt för tvätthäng - så det blev det. F-n vad jag är hurtig!   Bör dammsuga, men vad jag bör göra och vad jag gör är inte alltid detsamma. Tyvärr, verkligen! Jag är en latmask, mycket...

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards