Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Helena, ångra dig inte!

Av anna - 30 januari 2012 18:44

Man ska inte ropa hej förrän affären är i hamn......men, jag ropar ändå!!


  


SÅLD!!


DEN ÄR SÅLD!!


LÄGENHETEN ÄR SÅLD!!


TILL HELENA, PRECIS SOM JAG VILLE!!


Jag vet, jag vet. Vi har inte skrivit kontrakt ännu, så allt är öppet för förändring.

Vågar jubla lite lätt!


I fredags bjöd hon 470 000 kr, jag bad mäklaren säga 480 000 kr, så kunde vi hamna på 475 000 kr?

När mäklaren gav mitt pris på 480 000, så funderade Helena i ca 2 sekunder, sedan = Yes!

Nice!


Slutar jubla NU och väntar på att kontrakt är skrivna.

Tingeling!


Imorgon blir det en tur till Malmö (har dammat av min skottsäkra väst) ska packa lite och hälsa på Cecilia för att fixa hennes naglar.

Var lat idag och satt på fejknaglar på mig själv :


 


Då blir det kanske att packa något snabbare än jag gjort den senaste tiden. 3 - 4 kartonger i månaden är inte speciellt rappt och snabbt.

Lovar att ta tag i ett par kartonger i morgon. Böcker är tunga och köksprylar knöckiga att packa så de håller.

När skåp och lådor är tomma kommer nästa svettiga pass : möblerna! F**K!

  • garderob
  • bäddsoffa - tyngst i Skåne
  • kökssoffa, köksbord + tre stolar
  • två skåp/hyllor
  • två mindre bokhyllor
  • två små soffbord
  • och lite till

Hej hå, hej hå vi till gruvan gå!

Som sju små dvärgar ska vi slita i gruvan = bära på möbler

...förhoppningsvis...


  


 
 
Sandra Törn [TÄVLING + VECKANS BLOGG]

Sandra Törn [TÄVLING + VECKANS BLOGG]

31 januari 2012 14:07

Tack så mycket! =) Åh, grattis till det! Och till den sålda lägenheten! ;)

http://sandratorn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 11 september 2015 18:54


Alltså! Jag är en fis, en försiktig räka som spanar runt innan jag kliver iväg. Oftast.   Men ibland tappar jag det och med solsken i blick störtar ut på äventyr. Mycket märkligt. Några exempel? Oki.   Nu i somras var jag och den li...

Av anna - 8 september 2015 19:11


Jag missade helt den där Twilight-hysterin. Tyckte varken böckerna eller filmerna lockade. Såg dock filmerna - även om jag slumrade lite då och då.   Så nu i sommar har den där tonåringen blivit totalt förhäxad av dessa böcker och filmer. J...

Av anna - 3 september 2015 15:14

Det var den sommaren. Visserligen blommar vallmon ännu och jag kan gå barfota. Men sommarljuden är borta.   Småfåglarnas tjatter har tystnat, nu är det kråkkrax och måsskrik. Det är inte lika mysigt! Absolut inget fel på dem, men sommarkä...

Av anna - 30 augusti 2015 21:11

Söndag. Helga vilodagen, eller nåt. Så jag arbetade. Är jag prästens lilla piga - så är jag det full ut.       Klockan elva i förmiddags skulle det levereras mat till arbetsplatsen, klockan tickade och inte en käft dök upp. Mycket t...

Av anna - 29 augusti 2015 15:12


Lördags-feeeling! Solen skiner och vinden blåser. Perfekt för tvätthäng - så det blev det. F-n vad jag är hurtig!   Bör dammsuga, men vad jag bör göra och vad jag gör är inte alltid detsamma. Tyvärr, verkligen! Jag är en latmask, mycket...

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards