Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Glad Rumpa o tolkbehov

Av anna - 27 januari 2012 19:13

- Äntligen -


Hittat en sida med underkläder, som inte är "sexiga" som det kallas....jag kallar dessa grenöppna trosor porriga.

Och porriga underkläder har jag vuxit ifrån, både till åldern och storlek!

Nej,nej nu menar jag inte att vara tråkig eller pryd. Jag vill ha bekväma och fina underkläder - det är precis lika bra som Sexigt/Porrigt i ungdomens vältränade glansdagar.

För mig.


Storleken har ingen betydelse har jag hört, men det beror ta mig 17 på vad som mäts.

Och jag menar rumpstorleken.

Alla rumpor passar inte i glittriga stringtrosor! Inte min i alla fall.

Hoppas ingen tar illa upp - andra får gärna ha vad dom vill, bara trivseln infinner sig.


Hoppat runt här med lilla datorn, hittat massor av finfina saker - trevlig fredagsnöje med fönstershopping!


Kika in på SmartGirl om du gillar fina och rejäla underkläder

och som grädde på moset = väskor, smycke, kläder och skor.


Favoriter:


  Läs mer här!!


  Läs mer här!!     Läs mer här!!    Läs mer här!!



Från det ena till det andra.


Soldaten ringde precis från sin arbetsplats. Lite otäcka nyheter.

Läste tidigare i tidningen om en Skurkig Man i Danmark - skitsamma vad han gjort. Men det är fan inget bra.

Nu visade det sig att den här Skurken befinner sig på Soldatens vänlista på FB.....

Så ikväll/natt efter midnattsmiddagen ska det raderas på listan.


I morse utspelade sig ett roligt samtal i sovrummet.


Han "är du vaken? Dax att gå upp."

Jag "min klocka har inte ringt ännu."

Han "??!"

Jag "min klocka har inte ringt ännu!"

Han "??!! Har dina glasögon inte rymt?!"


Slutsats = vi behöver en tolk.


  


 
 
martina

martina

27 januari 2012 23:10

nu finns vinnaren av ett valfritt starterpack + krok från Curlformers publicerad i min blogg, kika in och se om det blev du! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/12436/vinnaren-av-ett-starterpack-krok-fran-curlformers/

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
martina

martina

28 januari 2012 15:29

sv; vad kul att du blev så glad! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 11 september 2015 18:54


Alltså! Jag är en fis, en försiktig räka som spanar runt innan jag kliver iväg. Oftast.   Men ibland tappar jag det och med solsken i blick störtar ut på äventyr. Mycket märkligt. Några exempel? Oki.   Nu i somras var jag och den li...

Av anna - 8 september 2015 19:11


Jag missade helt den där Twilight-hysterin. Tyckte varken böckerna eller filmerna lockade. Såg dock filmerna - även om jag slumrade lite då och då.   Så nu i sommar har den där tonåringen blivit totalt förhäxad av dessa böcker och filmer. J...

Av anna - 3 september 2015 15:14

Det var den sommaren. Visserligen blommar vallmon ännu och jag kan gå barfota. Men sommarljuden är borta.   Småfåglarnas tjatter har tystnat, nu är det kråkkrax och måsskrik. Det är inte lika mysigt! Absolut inget fel på dem, men sommarkä...

Av anna - 30 augusti 2015 21:11

Söndag. Helga vilodagen, eller nåt. Så jag arbetade. Är jag prästens lilla piga - så är jag det full ut.       Klockan elva i förmiddags skulle det levereras mat till arbetsplatsen, klockan tickade och inte en käft dök upp. Mycket t...

Av anna - 29 augusti 2015 15:12


Lördags-feeeling! Solen skiner och vinden blåser. Perfekt för tvätthäng - så det blev det. F-n vad jag är hurtig!   Bör dammsuga, men vad jag bör göra och vad jag gör är inte alltid detsamma. Tyvärr, verkligen! Jag är en latmask, mycket...

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards