Direktlänk till inlägg 11 december 2012

List-varning!

Av anna - 11 december 2012 21:20

11 december 2012

- i dag -


Dagens Punkter

 

06.40 klockan ringelingde = svart på himlen och vit på marken

Tvätta mig, kamma mig + mata odjuren

Kaffe, kaffe, kaffe

Behövde inte skrapa bilfönster eller borsta av snö

Körde fast i Drivan från Hell

*suck*

Hämtade hjälp

Hämtade skyffel

Kom loss

*pust*

Skumpade som en gumma över oplogade landsvägar

Ibland på rätt sida, ibland inte

Nådde målet = arbetsplatsen, endast 12 minuter sen

Woopidooo

Arbetade, fikade, svettades och pratade skräp

Fick äntligen min Frälsarkrans <---- klicka

Körde hem = på plogade vägar

Yeeeeej

Toga hand om katter, hund, höns, hem och Soldat

Inser att Soldaten är en jävel på fixa juldekorationer

Glömde bort Mellangrisens ljusfest på skolan

f*n

Kikade på Dk:s vädersida :

torsdag och fredag =

- 18 grader??!!!

Samt lördag och söndag =

+  5 med regn??!!


Nu : tv - kanal 5


  


- superrisig mobilbild -

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 11 september 2015 18:54


Alltså! Jag är en fis, en försiktig räka som spanar runt innan jag kliver iväg. Oftast.   Men ibland tappar jag det och med solsken i blick störtar ut på äventyr. Mycket märkligt. Några exempel? Oki.   Nu i somras var jag och den li...

Av anna - 8 september 2015 19:11


Jag missade helt den där Twilight-hysterin. Tyckte varken böckerna eller filmerna lockade. Såg dock filmerna - även om jag slumrade lite då och då.   Så nu i sommar har den där tonåringen blivit totalt förhäxad av dessa böcker och filmer. J...

Av anna - 3 september 2015 15:14

Det var den sommaren. Visserligen blommar vallmon ännu och jag kan gå barfota. Men sommarljuden är borta.   Småfåglarnas tjatter har tystnat, nu är det kråkkrax och måsskrik. Det är inte lika mysigt! Absolut inget fel på dem, men sommarkä...

Av anna - 30 augusti 2015 21:11

Söndag. Helga vilodagen, eller nåt. Så jag arbetade. Är jag prästens lilla piga - så är jag det full ut.       Klockan elva i förmiddags skulle det levereras mat till arbetsplatsen, klockan tickade och inte en käft dök upp. Mycket t...

Av anna - 29 augusti 2015 15:12


Lördags-feeeling! Solen skiner och vinden blåser. Perfekt för tvätthäng - så det blev det. F-n vad jag är hurtig!   Bör dammsuga, men vad jag bör göra och vad jag gör är inte alltid detsamma. Tyvärr, verkligen! Jag är en latmask, mycket...

Kategorier

Senaste inläggen

Shoppa loss

Tips

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

White Flower 50
Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Skapa flashcards